MINDFULNESS

MINDFULNESS: Meditazioa, ongizatea sustatzeko.

Arreta osoa, hau da euskarazko itzulpena. Izenak, mindfullnessarreta orainera ekartzea adierazi nahi du baina baldintza batekin, onarpena eta jarrera irekia, gertatzen zaiguna onartuz, bizitzaren eremu espiritualarekin kontaktuan jartzen laguntzeko.

Bere jatorria “Vipassana” izeneko mugimendu budista da. Antzinako teknika hau momentuko errealitatearen inguruko kontzientzia hartzean datza.

Gaur egun meditazio mota hau, gero indar handiagoa hartzen ari da , batez ere alor akademikoan orain dela 15 urte serio hartu eta  hainbat testuingurutan  erabilgarria dela ikusi delako.

Bizitza erritmoa azkartu egin da, eta hori eskoletan ere nabaritu egiten da. Gaur egungo ikasleek estimulu asko dituzte eta batzuetan horrek, ikasketetan konzentratzeko zailtasunak ekartzen dizkie.

Eta gelan zer?

Egunean behin edo birritan  arnasketa saio motzak egiten ditugu (5-10 minutukoak). Modu honetan, arnasketari arreta eskaintzen diogu eta gure burua orainera ekartzen dugu.

Asteko beste momentu batzuetan, gorputz miaketa egiten dugu (20 minutuz) eta gure gorputza nola dagoen behatu ondoren,  lurrean etzan, erlaxatu eta pentsamendua orainera ekartzen dugu.

Beste momentu batzuetan, mantrak entzun eta abesten ditugu, baita mandalak margotu ere.

Dakartzan onurak

IKASLEEI:

  • Konzentratuago egotea.
  • Memoria indartzea.
  • Jokaera positiboa hobetzea.
  • Erresilientzia emozionala.
  • Adimen espirituala areagotzea.
  • Enpatia areagotzea.
  • Gatazkak konpontzeko baliabideak garatzea.
  • Antsietatea gutxitzea.

GELETAN ETA IKASTETXEETAN:

  • Lankidetza handiagoa.
  • Giro lasaia eta harmonikoa.

IRAURGI IKASTETXEKO ESPERIENTZIARI BURUZKO ERREPORTAJETXOA


 

Atal honetan, MINDFULNESS praktikatzeko edota honen inguruan sakontzeko materiala urkituko duzu.

GURASOEN FORMAZIO SAIOAN ERABILITAKO MATERIALA


5 MINUTUKO MEDITAZIO SAIOA.